вторник, 29 июля 2014 г.

Альбомчик для маленької Златочки

Неймовірне задоволення приносить мені робота з папером, різними інструментами та прикрасами, а ще більше задоволення виникає тоді коли знаєш, що інші люди захоплюються твоєю роботою. Так і цей альбомчик, який був створений як "копія" попереднього мого альбома, викликав такіж почуття. Хвилювання та бажання догодити батькам переслідувало мене від моменту підбору матеріалу до того моменту,  коли альбом опинився в руках у замовників. І хоч це була близька подруга, відповідальність була подвійна!!!

Порівнюючи роботу над цим альбомом з попереднім, можна зробити висновок, що я стала впевненішою, оскільки я чітко бачила якою буде сторінка, яку прикрасу портібно вибрати і як пов'язати всі сторінки в єдине ціле.

Отже, альбомчик вийшов життерадісним та яскравим, та надзвичайно вмістким. Практично на кожній мторіночці є або секретик, або додаткова сторіночка) 

Батьки маленької Златочки залишилися задоволеними.

В альбомі використовувалася штампи та папір "С Днем рождения!" та "Мишутка" від ScrapBerry'S, присутні єлементи гарячого ембосінгу. 

Для зберігання альбома передбачена коробка, створена з паперу тієї ж колекції, що і альбом.










А ось і серединка альбому. Місця під фото батьків, конвертик під фото з УЗД









Сподіваюся що моя робота піднесла вам настрій! 

4 комментария:

  1. Очень яркий и позитивный альбомчик получился для золотой дквочки!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Это точно, девочка очень долгожданная))) Но у прекрасных родителей и ребенок золотой))))

      Удалить
  2. Так ярко и аккуратно! Бумага обыграна потрясающе!
    И еще раз спасибо от Scrapberry's

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Спасибо) И для детских работ эта бумага идеальна)

      Удалить